Κατηγορίες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Όσο αυξάνεται το επίπεδο συντονισμού – συνεννόησης, το κλίμα αβεβαιότητας σταδιακά μειώνεται», δήλωσε ο CEO της AEGEAN

Στις προκλήσεις που αντιμετώπισε και αντιμετωπίζει ο αεροπορικός κλάδος από την πανδημία του Covid – 19, αλλά και στην υιοθέτηση του ψηφιακού πιστοποιητικού για την ευρεία επανεκκίνηση των αεροπορικών μετακινήσεων αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines, Δημήτρης Γερογιάννης, στο διαδικτυακό συνέδριο του Politico, με τίτλο «Saving Europe’s summer: mission impossible?».

«Ως Έλληνες νιώθουμε ιδιαίτερα περήφανοι για τον σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισε η χώρα μας στο να γίνει πραγματικότητα το ψηφιακό πιστοποιητικό Covid – 19, καθώς αυτό θα αποτελέσει ένα κρίσιμο παράγοντα στην επανεκκίνηση του τουρισμού», υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της Aegean Airlines, χαρακτηρίζοντας ενθαρρυντικό το γεγονός ότι όσο αυξάνεται το επίπεδο συντονισμού και συνεννόησης, το κλίμα αβεβαιότητας σταδιακά μειώνεται.

«Πρόκειται ουσιαστικά για το πρώτο, καθολικό, ενιαίο, τυποποιημένο και ηλεκτρονικό εργαλείο για την ελεύθερη μετακίνηση των πολιτών στην Ευρώπη, που καθιστά ορατά τα οφέλη των μαζικών εμβολιασμών από τα κράτη – μέλη και επιτρέπει στους επιβάτες να απολαύσουν το ταξίδι και τη μετακίνηση μεταξύ των χωρών, χωρίς υπερβολικούς και διαφορετικούς σε κάθε χώρα περιορισμούς», συμπλήρωσε.

Δημήτρης Γερογιάννης (τηλεδιάσκεψη Aegean live): Το 70% των εργαζομένων σε  διαθεσιμότητα | mononews
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης

Όπως τόνισε ο κ. Γερογιάννης, τον τελευταίο χρόνο οι αεροπορικές εταιρείες κλήθηκαν να λειτουργήσουν σε συνθήκες αβεβαιότητας και έλλειψης προβλεψιμότητας που προκάλεσε η πανδημία και η έλλειψη συντονισμού μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων.

Στο σημείο αυτό, ο δ.σ. της Aegean ανέφερε ότι «παρόλο που θα το προτιμούσαμε διαφορετικά, είναι μάλλον αναμενόμενο ότι θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις στην πολιτική περιοριστικών μέτρων, πριν και μετά το ταξίδι, που θα επιβάλουν τα κράτη – μέλη ανάλογα με την επιδημιολογική εικόνα της κάθε χώρας. Ωστόσο, εκείνο που χρειάζεται είναι μια κατά το δυνατόν κοινή γραμμή πλεύσης».

Στη συνέχεια, ο κ. Γερογιάννης επισήμανε τα μέτρα αντιμετώπισης της πανδημίας που υιοθέτησε η εταιρεία, τονίζοντας ότι «ως εταιρεία, η Aegean Airlines ακολούθησε κατά γράμμα και μεγάλη πειθαρχία όλους τους κανόνες που τέθηκαν και αυτό θα συνεχίσει να κάνει καθώς αποτελεί προτεραιότητα η υγεία των επιβατών και εργαζομένων και φυσικά πρέπει να προσπαθήσουμε όλοι ώστε να μην υπάρξει κάποιο πισωγύρισμα».

Τέλος, ερωτηθείς για το αν τα τεστ λειτουργούν ανασταλτικά σε όποιον επιθυμεί να ταξιδέψει, απάντησε ότι «προφανώς οποιαδήποτε επιπλέον ενέργεια ή κόστος δημιουργεί ένα αντικίνητρο στον ταξιδιώτη. Εντούτοις θέλουμε να αποκατασταθεί το ταξίδι, με ασφαλή τρόπο, τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τους εργαζόμενους.

Είμαστε ωστόσο αισιόδοξοι γιατί έχουν γίνει πολλά βήματα σε σχέση με πέρσι, διαθέτουμε πλέον εμβόλια και τα κόστη των τεστ έχουν μειωθεί.

Έχουν γίνει βήματα αλλά κατανοούμε ότι για μια ακόμη περίοδο στο μέλλον, κάποιοι περιορισμοί θα είναι απαραίτητοι, καθώς δεν επιθυμούμε να διακινδυνεύσουμε όσα έχουμε κατακτήσει».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *