Κατηγορίες
ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

«Ανοίγουμε Πανιά», το μήνυμα του υπουργείου Τουρισμού για την επανεκκίνηση του τουρισμού. Οι άξονες

Με τον συμβολικό τίτλο «Ανοίγουμε Πανιά» ανακοινώθηκε και επίσημα η επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού για το 2021 στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης από το Σούνιο, όπου παρουσιάστηκε και η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ από τον Γενικό Γραμματέα του Οργανισμού κ. Δημήτρη Φραγκάκη.

«Ανοίγουμε με ένα σχέδιο προστασίας της υγειονομικής ασφάλειας όλων όσοι εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών, ολοκληρωμένο, τεχνολογικά προηγμένο και δοκιμασμένο. Υψώνουμε τείχος ασφαλείας με πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας, τις οποίες έχουμε παρουσιάσει εκτενώς αλλά και βελτιώνουμε, σε επιμέρους λεπτομέρειες, διαρκώς», δήλωσε.

Στη συνέχεια ανέφερε τις πέντε διαφορετικές «ζώνες άμυνας», οι οποίες είναι:

1.Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα:

-Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση

-Πιστοποιητικό εμβολιασμού

-PCR test έως και 72 ώρες πριν

-Πιστοποιητικό ανάρρωσης

-Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06

2.Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test.

3.Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020.

4.Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό.

5.Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων.

Στη συνέχεια, ο υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε τη σημασία των άμεσων συμφωνιών διεύρυνσης της συνεργασίας με τους μεγαλύτερους tour operators σε Ευρώπη και Αμερική, αλλά και της αύξησης των πτήσεων, με περισσότερα και πιο πυκνά καθημερινά δρομολόγια από περισσότερα αεροδρόμια αναχώρησης σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα.

Τέλος, ο υπουργός Τουρισμού απάντησε και σε ερωτήσεις δημοσιογράφων. Μεταξύ άλλων στην ερώτηση για το αν υπάρχει κάποια εκτίμηση για το πού θα κινηθούν τα τουριστικά έσοδα φέτος, ο κ. Θεοχάρης τόνισε ότι «όπως και πέρυσι, θα πρέπει να σταθούμε  στην ποιότητα του ‘brand’ της χώρας μας.

Είναι η παρακαταθήκη μας για την ανάκαμψη για τα επόμενα χρόνια. Και όσο ακόμη το αποτύπωμα της πανδημίας είναι ισχυρό στην καθημερινότητά μας, στον τρόπο με τον οποίο συμπεριφερόμαστε και δεν έχουμε αφήσει πίσω μας τις δυσκολίες αυτές, δεν νομίζω ότι είναι παραγωγικό να εστιάσουμε σε αριθμητικούς στόχους».

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *