Κατηγορίες
ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΑ

Νέες εκτιμήσεις: Το ηλεκτρονικό εμπόριο «επιταχύνθηκε» κατά 2 με 3 χρόνια την περίοδο της πανδημίας

Το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ευρώπη αυξήθηκε εκθετικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας του Covid – 19.

Η διαχείριση ψηφιακών καναλιών, τόσο των καταναλωτών, όσο και των λιανοπωλητών επιταχύνθηκε κατά δύο έως τρία χρόνια και σε ορισμένες χώρες, ακόμη και κατά πέντε χρόνια, σύμφωνα με νεότερες εκτιμήσεις.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη 

Η πανδημία και τα συνοδευτικά μέτρα οδήγησαν σε αύξηση των ηλεκτρονικών αγορών στην Ευρώπη.

Με τα καταστήματα κλειστά, οι καταναλωτές έπρεπε να βρουν έναν τρόπο να εξακολουθούν να αγοράζουν προϊόντα και υπηρεσίες.

Η μετάβαση από το φυσικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πιθανό να συνεχιστεί, με τους λιανοπωλητές να συνεχίζουν να επιταχύνουν τις επενδύσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, ως μέρος μιας «πολυκαναλικής» λύσης για τους πελάτες.

Αυτό φαίνεται από την ετήσια έκθεση ηλεκτρονικού εμπορίου της Nets που βασίστηκε σε 11.000 συνεντεύξεις καταναλωτών σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες: Αυστρία, Δανία, Φινλανδία, Γερμανία, Νορβηγία, Πολωνία, Σουηδία και Ελβετία.

Στην Πολωνία, το 42% των ανθρώπων πραγματοποιεί περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο από την εκδήλωση της πανδημίας

Σε αυτές τις χώρες, το μερίδιο των καταναλωτών που ψωνίζουν στο διαδίκτυο πιο συχνά στις μέρες μας από ό,τι πριν από την πανδημία Covid-19 είναι σημαντικό:

Country % of consumers shopping online more often today than pre-Covid-19
Poland 42 percent
Austria 38 percent
Germany 33 percent
Switzerland 30 percent
Finland 24 percent
Norway 22 percent
Sweden 22 percent
Denmark 19 percent

«Στις σκανδιναβικές χώρες, όπου έχουμε στατιστικά, βλέπουμε ότι η αύξηση της διαδικτυακής αγοράς φυσικών αγαθών ήταν η μεγαλύτερη στα 14 χρόνια από τότε που ξεκινήσαμε τις έρευνες», αναφέρει η Nets στην έκθεσή της.

Ρούχα και φαγητό αγοράστηκαν περισσότερο στο διαδίκτυο

Η μελέτη δείχνει επίσης ότι τα περισσότερα αντικείμενα που αγοράστηκαν σε όλες τις χώρες ήταν ρούχα και τρόφιμα.

«Αυτό πιθανότατα συνδέθηκε με τα τοπικά lockdown, όπου τα φυσικά καταστήματα έκλεισαν και οι καταναλωτές δεν ήταν σε θέση ή λιγότερο σε θέση να ψωνίσουν προσωπικά», υπογραμμίζεται.

Τα ηλεκτρονικά είδη, όπως υπολογιστές και smartphone, προϊόντα ομορφιάς και είδη φαρμακείων ήταν επίσης πολύ δημοφιλή πέρυσι.

Ecommerce spending estimates for 2020.
Η αξία της αγοράς e-commerce σε 8 ευρωπαϊκές χώρες (εκτίμηση 2020)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *